לפיד ובנט ממשלה

בנט נפגש גם עם גנץ. לפיד מזהיר את בנט וסער.


אהוד ברק מגיב לפרסומים אודותיו במפגש עם פעילים בתל אביב צילום גילי יערי פלאש90 Photojournalist Fictional Characters Tinn

לפיד ובנט נפגשו היום.

לפיד ובנט ממשלה. שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות אמר יור יש עתיד. במקביל לפיד בנט וסער מתחזקים. לצד הסכמות על המנגנון לפיו הממשלה תפעל ישנם מחלוקות על חלוקת התיקים.

Created with Sketch. לפיד ובנט צריכים לצלוח מסלול מכשולים ארוך כדי להישבע אמונים - וכל זה עוד לפני שבכלל יקבלו את המנדט. לפיד ובנט מעוניינים לסיים את המומ ולהודיע על הקמת ממשלה עד 1100 צוותי המשא ומתן של מפלגות גוש השינוי לצד רוב ראשי המפלגות דנו אתמול משעות הבוקר בסעיפי ההסכמים הקואליציוניים בתקווה להכריז היום על הקמת ממשלה.

המגעים בין בנט ולפיד מתקדמים. קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות המדינה. לפיד ובנט מרכיבים ובשמאל מאמינים בסיכוי לשינוי יור יש עתיד וימינה מתואמים בדברים העקרוניים כולל במנגנון ממשלה שוויונית מוחלטת אבל שאלת הטלת המנדט עוד לא הוכרעה.

הצעתי לבנט ממשלה שבה יהיה הראשון ברוטציה. שעות לפני פקיעת המנדט של ראש הממשלה בנימין נתניהו סקר מנדטים חדש מעלה כי לא בטוח שבחירות חמישיות ייטיבו עם הליכוד. תחילה הם שומרים על יחסים טובים אך לאורך הזמן ייווצרו המון משקעים שיהיה קשה כבר לרפא.

בבסיס הממשלה עליה הכריזו לפיד ובנט עומד כמובן הסכם הרוטציה ביניהם. בשנתיים הראשונות יכהן נפתלי בנט כראש הממשלה במקביל יכהן לפיד כשר החוץ וכראשה הממשלה החליפי. ממשלת לפיד ובנט- כולם יודעים מבינים ורואים שראש הממשלה בפועל הוא בעצם מנסור עבאס.

פחות משבועיים לסיום המנדט של נתניהו ומתחת לפני השטח מנסים ראשי גוש השינוי לתפור ממשלה. ממשלה עכשיו או פיזור הכנסת לאחר שהודה יור יש עתיד יאיר לפיד מוקדם יותר היום שני כי הסיכויים להקמת ממשלת שינוי לא גבוהים מציב לפיד אולטימטום סער ובנט להצטרף לממשלת שינוי ולא-. לפי המקורות של תיקדבקה לפיד ובנט סיכמו ביניהם שעליהם לפעול במהירות ולנצל את ההלם במערכת הפוליטית ובציבור של אובדן השלטון על ידי נתניהו והליכוד אחרת יתעוררו קשיים בלתי צפויים שעוד יכולים לתקוע את המהלך של הקמת ממשלה.

נשיא המדינה ראובן ריבלין מסר הערב רביעי את החלטתו לפיה המנדט להרכבת הממשלה הוטל על יור יש עתיד חכ יאיר לפיד. בחדשות 12 דווח כי מנהיגי ימינה ויש עתיד נפגשו לראשונה מאז פרוץ מבצע שומר החומות שגרם להכרזת בנט על הורדת ממשלת השינוי מהפרק. הידידות המוכרת בין השניים לפיד ובנט ככל הנראה תסתיים ברגשות שליליים בסופו של דבר.

הנשיא הטיל את המנדט לפיד ובנט הודיעו שיעשו הכול להקים ממשלת אחדות. יור ימינה רוצה לסגור את כל הפרטים של הממשלה עד סוף השבוע.


קל זה לא יהיה האתגרים של ממשלת בנט לפיד סרוגים


המשימה החשובה ביותר של לפיד בנט מקור ראשון


לפיד הודיע הצלחתי להרכיב ממשלה בנט יוביל ראשון


ללא ידיעת בנט מו מ מדיני מיד לאחר הקמת הממשלה כיפה


מגעים לקראת ההמלצות לפיד ובנט נפגשו במשך שעתיים וחצי המחדש


לפיד בנט ובנט נועדו פגישה טובה כאן


לראשונה מאז המבצע בעזה לפיד ובנט נועדו ודנו בהקמת ממשלה חדשות 13


סקר חדש רה מ מתרסק בנט ולפיד מזנקים כיכר השבת


ממשלת הפרת ההבטחות


לחץ בגוש הימין בנט הסכים לממשלת השינוי עם יאיר לפיד כיכר השבת


בנט רוצה להשביע ממשלה בתוך ימים ספורים כאן


הפרשן הסרוג של חדשות 12 תהה האם גם אחרי הבחירות בארצות הברית יו ר מועצת יש ע עדיין חושב שטראמפ מסוכן לישראל והמשיך בציניות משער Photojournalist Publications


מה בנט ולפיד רוצים התרחישים ליום שאחרי המנדט כאן


לפיד ובנט תאכלו עוגה דעות הארץ


לפיד נתניהו ובנט נתק ברגע האחרון Talk Show Talk Nrg


לפיד ובנט יפגשו הערב דיווח בנט נוטה לתמוך בנתניהו רדיו קול חי


בנט לפיד סער וליברמן ייפגשו בית הנשיא לפיד יכול לכהן כר מ חליפי


טרם הירי לפיד ובנט רצו להודיע לנשיא שעלה בידם להרכיב ממשלה חדשות 13


היום חברי הבית היהודי יאשררו את הרשימה לכנסת ה 22 Fictional Characters Radio Photojournalist